Search

陳同佳案|潘媽媽餘生只剩討回公道憶曉穎夢中呐喊:救命有冇人幫我! - 香港蘋果日報

hiburansemataaja.blogspot.com
陳同佳案|潘媽媽餘生只剩討回公道憶曉穎夢中呐喊:救命有冇人幫我! - 香港蘋果日報

「媽咪真係好唔捨得你,我同你只係相處20年你就走咗,你知唔知我成日都掛住你?我寧願用我條命交換。」台灣殺人案死者潘曉穎的母親,在重陽節帶來鮮花拜祭女兒,告訴她疑兇陳同佳仍未履行赴台投案自首的壞消息。愛女兩年多前遭殘殺棄屍,,自此潘媽媽的生活出現翻天巨變。近日她四出奔波無果,面對冷漠政權令她十分氣餒,但每當想起夢中無助及虛弱的女兒,她便打起精神,許諾下半生唯一目標就是要為愛女討回公道。她看着手機內女兒的相片,幽幽的說「我哋行緊條路係好崎嶇,好難行,無論點樣我都要幫你沉冤得雪,你知唔知道你條命係我好辛苦先至生到你出嚟,我係唔會就咁放棄,你聽到嘛?」

記者:金敏琍 攝影:麥超億

2018年2月,年僅20歲的潘曉穎在台灣被殺,至今超過兩年八個月,時間並沒有為潘媽媽沖淡絲毫傷痛,「經歷呢兩年幾,呢單案冇人幫到阿女,覺得好難過,好無奈,最重要係無助,真係唔好搞到呢單嘢爛尾,對大家都唔好,對市民都唔好,成個社會都唔好。」

披荊斬棘 誓為愛女討公道

「幫阿女討回公道!」是潘媽媽常掛在口中的一句話,有着不達目標誓不休的堅毅,可惜陳同佳已變成一個政治籌碼,即使包青天再世,狗頭鍘也未必能侍候。昔日與女兒有影皆雙,行街睇戲購物的潘媽媽,在重陽節拿着一束鮮花,孤身落寞在墳場蹣跚而行。暴瘦20磅的她坦言,餘生每分每秒都活在極大哀傷中,這是對她人生最殘酷的修行,「其實覺得金錢事業各方面已經唔重要喇,喺我人生入面,係要點樣同阿女去討回公道,幫佢沉冤得雪,我拼咗自己條命都要為佢達成呢個目的,我唔怕任何嘢,我唔怕辛苦,或者唔怕任何困難,我都要兌現我承諾。」媽媽向着藍天發出為人母親的吶喊。

上周五10月23日,是陳同佳在港出獄滿一年,亦是潘媽媽設下替他赴台投案求情的最後限期,此前一連數月,潘媽媽四出奔波,既接受各大傳媒訪問,又親身到政府總部遞交請願信予保安局局長李家超,亦竭盡所能去了解陳同佳赴台所需要程序及表格,努力做好這個由「受害人」變「中間人」的角色。其實潘媽媽只是尋常百姓,面對公眾及政權的力量及勇氣,完全是來自作為一個母親對女兒的承諾,「因為我應承咗阿女,佢被慘殺拉喼棄屍荒野,一屍兩命,屍骨不全,佢已經係化成白骨同埋泥槳血槳,佢咁樣慘死係咪一定要為佢討回公道先,身為一個父母,我諗每一個父母都會為佢嘅兒女咁做。」

夢魘纏擾 驚醒淚兩行

現實殘酷,自女兒被殺至今,潘媽媽經常受夢魘纏擾,入睡未能成為現實中的逃生門,現時她間中要靠安眠藥入睡,在夢境中仍不時反覆出現似是曉穎遇害時情景,令潘媽媽心力交瘁 ,「佢踎喺度都起唔到身,身體虛弱得好緊要,支撐唔到,好多時發完呢啲夢都好唔開心,可能有時轉眼佢就已經唔知去咗邊。有一次我記得,佢喺度呼救,大嗌『救命呀、救命呀、有冇人幫我呀?』可能佢吶喊,喺被殺時候叫人援助佢。」

潘媽媽表示,曉穎這個女得來不易,當年夫婦結婚數年一直未有所出,幸得醫生朋友幫助才能成功懷孕,因此曉穎一直是她的心肝寶貝,掌上明珠,自幼悉心栽培。潘家雖非大富之家,但衣食不憂,曉穎自小孝順父母及長輩,對人生規劃亦早有籌謀。潘媽媽憶述,曉穎在學期間已與母親談及將來夢想,「佢係一個有抱負嘅人,好smart,頭腦轉得好快,有leadership,佢走咗真係好可惜,點解呢個世界唔畀多啲機會佢,係呀,其實真係好後生,好細個,唉,好傷心好難過。」

行屍走肉 沒靈魂般活著

乳名「豬豬」的曉穎是家中獨女,由出生到去世前都是與父母一家三口同住,現時的家只餘潘爸爸和潘媽媽居住。潘媽媽說,家中每一角落都記載着一家人温馨熱鬧的片段、一花一草一櫈,都充斥着歡樂的點滴。說起曉穎生前在家的往事,潘媽媽如數家珍,隨口說來,原來她們一家人之間會互相改花名,好不温馨,「佢個花名叫豬豬,我哋一家人都有花名,我哋family有whatapps group,好close,有好多花名,一返嚟叫花名,唔係叫媽咪爹哋,係叫啲好親暱名稱。」還有曉穎愛躺在梳化跟她談天說地;有時會在廚房撒嬌大叫肚餓要吃東西;兩母女無所不談,有時更會一起睡覺,潘媽媽最難忘女兒視她如知己,跟她分享少女心事,兩人關係如孖公仔般親厚。兩母女雖有年齡差距,但乖巧的曉穎很疼錫媽媽,曉穎知道媽媽愛吃甜品,特別是朱古力,所以經常在網上搜尋有特色的甜品屋,然後在假日帶媽媽去試食,除了潘媽媽最愛的朱古力心太軟、還有Tiramisu及綠茶味的各種甜品,二人是旺角區樓上甜品屋常客,多年來留下不少足跡。

兩母女亦經常外遊散心,日本是熱門旅遊點,東京大阪留下不少足跡,她說曉穎最愛逛商場,特別鐘情日系少女服飾,除了shopping,都會到當地食店品嘗壽司、刺身等地道美食。

潘媽媽說,她與曉穎都是感性的人,放假時會一起去看電影,她們專門會選一些感性電影,例如改編自全港最低月薪、有「4,500元校長」之稱呂麗紅真實故事的《五個小孩的校長》,兩母女都會被感人情節觸動,同喜同悲,一起笑一起喊。

潘媽媽說,女兒難得對長輩亦有心,當長輩生日,她會主動買花送給長輩,又會暗中記低長輩的看病覆診日期,然後主動陪長輩去看醫生,「過時過節,又會有特別驚喜畀我哋,如訂製特別蛋糕,唔會買普通蛋糕,佢會親自去訂,成日會扮唔記得,詐唔知你生日,都好難忘,每逢節日都掛住佢。」

可惜曉穎薄命,所有美好景象已成往事,再憶起徒添無窮無盡傷悲,只餘痛苦。「以前有好多計劃,諗起個女讀完大學又點呀,或者諗起阿女會一齊協助佢,如果佢真係做生意會幫佢搞,好多planning,同埋佢都有同我講過,佢都孝順,點樣照顧我哋,同我哋一齊生活,但現在咩都冇晒,喺我人生係一個完美家庭變成支離破碎,咩都冇晒。」錐心之痛非筆墨形容,潘媽媽坦言夢裏夢外,都如行屍走肉般,沒靈魂般活着,「真係,個人好迷惘唔知做緊乜嘢,成個人喺憂傷境界下,每日都唔知做緊乜嘢好辛苦,成日都諗起個女,即諗嚟諗去都係諗起個女,係點樣走出呢個關口,真係好難,呢個冤案都未可以沉冤得雪,都今時今日,你叫我點走出呢個困局呢?」

母女情深 約定來生再續緣

「養兒一百歲,長憂九十九」,若能有99年時間給她還女兒債,對潘媽媽來說絕對是一種福氣,可惜母女間緣份只有短短20年,白頭人送黑頭人,喪女之痛令她一度萌生自殺念頭,但終明白到自己背負著重大使命而打消,「我唔在乎用我條命去換我女條命,因為喺我心目中,我女條命係畀我更加重要…下一世我都希望同佢一齊,我唔會捨棄佢,我一定會同佢一齊,我希望做返母女,或者係姊妹都可以乜都可以,只要同佢一齊就可以。」

曉穎的冤案徹底掏空了潘媽媽,她將僅餘精力用作應付外界一切壓力,可惜兩年多來仍原地踏步,徒勞無功,潘媽媽坦言精神壓力非常巨大,亦承認存在發脾氣情況,幸好獲得丈夫體諒,「啲脾氣真係好差,有時會吵吵鬧鬧,我先生好多時都會體諒我,佢唔出聲,大家都唔出聲。」

留給最愛女兒的說話

對於陳同佳何時始赴台投案,觀乎近日港台兩地連日隔空罵戰,事件毫無寸進令人失望,潘媽媽稱希望能盡力做好自己中間人角色,安排港台警方會面,坐下來談好陳同佳赴台細節,其餘只能聽天由命,但肯定的是絕對不會放棄替女兒討回公道的決心。女兒常在夢中出現,但夢中的曉穎都是虛弱不堪,令她痛心難過,她希望他日能在夢中與女兒重遇,重現昔日母女的孖公仔情景。

今年的重陽節,對潘媽媽別有深意,因為陳同佳赴台投案承諾落空,暫時未能見到女兒的冤案昭雪,墳頭間穿插的涼風早已沁入潘媽媽心脾,她在墳場一角向女兒訴說這刻的無奈心情,希望在悲傷中找到安慰。

「你知唔知我成日都掛住你,我係唔會唔記得你,媽咪係最錫你,係唯一最錫你一個,你係我寶貝,你係我掌上明珠,我每一分每一秒都唔可以忘記你,你記住,下世再有緣,我一定要同你做返母女,呢樣嘢係我唔會變,我下一世希望唔止20年時間,係好長好長,直至到我終老時,你都係要照顧我,對我一樣咁好,我記得你承諾,到現在都唔會忘記。」

-----------------------------

你敢爆,我敢獎! 立即WhatsApp 《蘋果》24小時爆相爆片熱線 或致電:63836568

-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS / Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁



2020-10-26 18:19:40Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiR2h0dHBzOi8vaGsuYXBwbGVkYWlseS5jb20vYnJlYWtpbmcvMjAyMDEwMjYvTlJMVTJLSExGUkg3VkZPVkdZTUJMV0ZKQlEv0gEA?oc=5

52782509813179 香港

Bagikan Berita Ini

0 Response to "陳同佳案|潘媽媽餘生只剩討回公道憶曉穎夢中呐喊:救命有冇人幫我! - 香港蘋果日報"

Post a Comment

Powered by Blogger.